Všeobecné obchodní podmínky

pro poskytování přístupu do členské sekce

Ve VOP najdete všechny důležité právní informace týkající se členské sekce prostřednictvím webových stránek www.lekarniceivona.cz. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného okénka v závěru objednávkového formuláře. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Děkujeme za Váš čas, který jejich pročtení věnujete.

1. Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi

poskytovatelem služby – PharmDr. Ivona Moravcová, IČO: 76456668, sídlo: Hlaváčova 1163/4, Praha 8, 182 00, Česká republika, email: info@lekarniceivona.cz, tel.: 602 943 383, poskytovatel je zapsaný v živnostenském rejstříku. Úřadem příslušným dle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je Magistrát hlavního města Praha. (dále jen „Poskytovatel“)
a členem, který si zakoupí přístup do členské sekce. Členem může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba (například spolek), (dále jen „Člen“).

Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu jsme Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací. Pokud je v textu VOP uvedeno „My“, „Nás“, „Naše“ apod., myslí se tím vždy Poskytovatel.

Tyto VOP jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Členem, který vzniká uzavřením smlouvy o poskytnutí přístupu do členské sekce (např. prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách Poskytovatele).

2. Předmět služby

Poskytovatel umožňuje Členovi přístup do chráněné členské sekce na webových stránkách www.lekarniceivona.cz, která obsahuje vzdělávací, informační či jiné digitální materiály. Obsah členské sekce může zahrnovat zejména: videa, texty, články, pdf soubory, záznamy webinářů, diskuzní fórum apod. Přístup je poskytován po zaplacení příslušné ceny, a to buď na dobu určitou, nebo po dobu trvání členství dle zvoleného tarifu.

3. Registrace a uživatelský účet

Pro využívání služeb je nutná registrace uživatelského účtu. Člen je povinen uvést pravdivé a aktuální údaje. Přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo) jsou určeny výhradně pro osobní potřebu Člena a nesmí být sdíleny s třetími osobami.

4. Cena a platební podmínky

Cena členství je uvedena na webových stránkách Poskytovatele a je konečná. Platba se provádí bezhotovostně (platební brána, bankovní převod). Přístup je aktivován po připsání platby na účet Poskytovatele. Poskytovatel není plátce daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedena. Je možno objednávat pouze v rámci České republiky.

Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně: Sjednanou cenou je cena uvedená v objednávkovém formuláři v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu členství aktivovat a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě obratem vrátíme.

5. Práva a povinnosti stran

Poskytovatel se zavazuje:

zpřístupnit Členovi členskou sekci nejpozději do 3 dnů a po dobu sjednaného členství, poskytovat technickou podporu v přiměřeném rozsahu.

Člen se zavazuje:

nešířit obsah členské sekce třetím osobám bez souhlasu Poskytovatele, využívat službu pouze pro osobní účely, nezasahovat do funkčnosti webu ani neobcházet zabezpečení. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf. Je potřeba mít k dispozici funkční připojení k internetu a zpravidla i stažené aktualizace prohlížeče. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení nebo neprovedených aktualizací. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru.

6. Autorská práva

Obsah členské sekce je autorským dílem Poskytovatele nebo jeho partnerů. Jakékoli šíření, kopírování či komerční využití bez souhlasu Poskytovatele je zakázáno.

Členská sekce je vytvořena s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe autora. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemůžeme odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě rad a doporučení sami dosáhnete a jaké konkrétní kroky podniknete. Výslovně upozorňujeme i na to, že úspěch závisí nejen na znalostech získaných prostřednictvím členské sekce, ale i na dalších faktorech, včetně Vašeho zdravotního stavu, Vaší výchozí situace. Členská sekce nenahrazuje zdravotní péči nebo osobní konzultaci v lékárně nebo u lékaře. Případné kroky podnikané na základě členské sekce konzultujte se svým ošetřujícím lékařem či jiným zdravotnickým pracovníkem, který Vám zdravotní péči poskytuje.

7. Odstoupení od smlouvy a reklamace

Uživatel může odstoupit od Smlouvy během 30 dní od jejího uzavření K odstoupení lze využít vzorový formulář, který tvoří přílohu VOP a je uveden na jejich poslední straně anebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé, od jaké Smlouvy Spotřebitel odstupuje. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy Vám vrátíme peníze, které jsme od Vás přijali jako platbu za přístup do členské sekce. Peníze Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste Nám je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro Vás nebyly spojeny další náklady.

Reklamace služeb je možná v případě, že přístup do členské sekce není funkční nebo neodpovídá sjednaným podmínkám. Pokud by předmětem reklamace měly být nedoručené přístupové údaje k Digitálnímu obsahu, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam. Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Je-li to možné a účelné pro prokázání reklamované vady, připojte k reklamaci i fotodokumentaci (printscreen obrazovky), případně jiný dokument nebo důkazní prostředek.

Reklamaci vyřídíme v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu a účelu, pro nějž je Uživatel požadoval. Jste-li Uživatel, pak Vás budeme v této lhůtě Digitálního obsahu i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Uživatele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy (odstranění vady) a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení zaplacené ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jako jste hradili cenu, a to nejpozději do 14 dnů od uplatnění reklamace, jde-li o reklamaci Spotřebitele uplatněnou na poskytnutí Digitálního obsahu.

8. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel zpracovává osobní údaje Člena v souladu s platnými právními předpisy (GDPR). Podrobnosti jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webu Poskytovatele.

9. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru

Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu info@lekarniceivona.cz Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, proto kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.

10. Mimosoudní vyřizování sporů spotřebitelů

Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR), Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz.   Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11. Ukončení členství

Členství zaniká uplynutím doby, na kterou bylo sjednáno, nebo zrušením účtu ze strany Člena. Poskytovatel je oprávněn ukončit členství Člena bez náhrady v případě hrubého porušení těchto VOP.

12. Závěrečná ustanovení

Tyto VOP jsou platné a účinné ode dne 1. 9. 2025.
Poskytovatel si vyhrazuje právo VOP měnit, přičemž o změně bude Člen informován prostřednictvím webu nebo e-mailem. Právní vztahy neupravené těmito VOP se řídí občanským zákoníkem a dalšími právními předpisy ČR.
 

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM

(Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy dle § 1837 občanského zákoníku; podrobnosti najdete v článku VII. našich všeobecných obchodních podmínek. Odstoupení musí být odesláno nejpozději poslední den  30 denní lhůty.

 

Odstoupení od smlouvy

 

Adresát

    PharmDr. Ivona Moravcová

    IČ:                                      76456668

    Sídlo:                                 Hlaváčova 1163, Praha 8, 182 00

    E-mail:                               info@lekarniceivona.cz

 

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí tohoto digitálního obsahu (e-booku):

 

 

Datum objednání (uzavření smlouvy):

Moje jméno a příjmení:

 

Moje adresa:

 

PRO PŘÍPAD, ŽE CHCETE PENÍZE VRÁTIT NA JINÝ ÚČET, NEŽ ZE KTERÉHO JSTE PLATILI PŘI OBJEDNÁVCE:

Peníze mi vraťte na bankovní účet vedený u …………………….banky, číslo účtu:

 

Datum:

 

Podpis (pouze pokud je formulář zasílán v listinné podobě)